top of page
Recent Posts
Featured Posts

u don't expect

Hi lovely peeps!

Tijdje terug toen ik in londen op vakantie was had ik bij Urban outfitters dit leuke topje gekocht van sparkle&fade, later zag ik toen ik hm aan deed dat het heel cute was om mijn Calvin Klein topje onder te dragen zodat je er nog wat van ziet bij de rug. (puur toeval) De broek die ik op de foto's draag heb ik via @depop geswapt met een meisje, ik vind 2e hands kleding altijd wel wat hebben. De pantalon is van missguided.

Wel jammer dat deze hele outfit veeeeeelste koud is voor deze tijd van het jaar ondanks dat het nog nieteens heeft gesneeuwt in mijn regio.

Door mijn model jobs had ik wat geld verdient en ik heb altijd zo'n lijstje met dingen die ik nog graag wil hebben en daar stond op *portemonnee* en wat een geluk! Want de Michael kors winkel had sale (: woehoe! Super handig want het is multi functioneel! Mijn (oerlelijke, niet meewerkende, kapote) samsung past erin dus kan het ook als een clutch gebruiken. 2 vliegen in 1 klap!

Deze locatie zou je niet verwachten maar dit is achter de benzine pomp waar ik schuin tegenover woon hahaha! Deze outfit vond ik wel mooi met een witte achtergrond te fotograferen, Die kapotte versleeten muur vond ik juist ook wel geinig,

fotograaf : Casper Van Der Linden

Follow me
Archive
  • Facebook Basic Black
  • Twitter Basic Black
  • Instagram Basic Black
  • Pinterest Basic Black
bottom of page