top of page
Recent Posts
Featured Posts

the tough one

Hi Guys!

Dit jasje (geloof het of niet) heb ik voor 4 euro bij de IJHALLEN vlooienmarkt gescoort! echt een lachertje! Ik dacht er na het horen van de prijs niet 2x overna en kocht hm gelijk. Casper van der Linden (vriend en fotograaf) moest er daarom ook even een foto van nemen. De locatie is bij een kerkje bij mij op de hoek, andere fashionbloggers hebben altijd zulke gave locaties ... en dan kom ik aan met mijn kerkje.. (ik woon in the middle of nowhere) haha nouja dromen beginnen klein (;

Ik heb het jasje gecombineert met een simpele high waist broek van de pull&bear, een koltruitje uit een oude doos (de echte vintage) en mijn huarache white om de look af te maken.

Follow me
Archive
  • Facebook Basic Black
  • Twitter Basic Black
  • Instagram Basic Black
  • Pinterest Basic Black
bottom of page