top of page
Recent Posts
Featured Posts

amsterDAMNNN

Hi peeps!

Deze week had ik met Nina kamp (vriendin en fotograaf) afgesproken om wat outfitjes te schieten in Amsterdam en bij haar thuis in de studi.

Toevallig sliep ik toen bij Casper van der linden (Andere vriend en fotograaf.) die in hartje amsterdam woont en ik had me natuurlijk weer eens enorm verslapen ... Dus had nina geappt of we anders in amsterdam konden schieten ipv bij haar thuis want ja, we hadden een lekker zonnetje die dag ondanks dat het ineens super hard ging regenen en anders moest ik 2 volle ikea tassen met kleding naar haar toe slepen ... may u noticed, ik ben best lui hahaha!

Dus we gingen even rondlopen leuke plekjes vinden en toen zagen we die super gafe motor staan! Alles voor de foto natuurlijk (; fingers crossed dat het allarm niet af zou gaan! en gelukkig haha ook geen boze mensen maar een toffe foto (: lucky us!

Het spijkerjasje wat ik draag is van Nina ( Pull&bear ) en op het zakje heeft ze allemaal verschillende oorbellen gespeld haha lekker crea bea!

Op de foto heb ik een gescheurde boyfriend jeans aan. Deze draag ik normaal niet rond deze tijd opmdat het SUPER KOUD is! Ik had hem gekocht bij de Bershka. Daar kom ik eigenlijk nooit maar in de zomer zag ik hem in de etalage hangen en ik vond hem meteen super FUN!

Blousje is van de Zara, hoed van h&m en de schoenen zijn huarache white (Nike)


Follow me
Archive
  • Facebook Basic Black
  • Twitter Basic Black
  • Instagram Basic Black
  • Pinterest Basic Black
bottom of page